Schimba ceva !

12:08


Schimba-ti modul in care mananci! Mananca sanatos si pune-ti imaginatia la contributie pentru a prepara retete cat mai gustoase, colorate si pline de vitamine!

Eu sunt vegetariana pentru ca nu ma pot acomoda cu ideea ca, animalutele mor pentru ca eu sa am stomacul plin. Fiind romanca am trait inconjurata de ideea ca daca mananci CARNE inseamna ca traiesti BINE ! Ce e drept, am fost norocoasa, ai mei sunt oameni care nu se prea omoara cu fripturele,gratarele, mici si alte preparate de genul acesta. Dar de mica, tin minte ca plangeam atunci cand mama se pregatea sa prepare puiul congelat cumparat de la alimentara. Intotdeauna era un adevarat joc de scena intre ai mei :)) incercau sa ma duca de nas ca puiul a vrut sa fie taiat sau ca ceea ce papam nu era carnita. Nu le prea mergea, insa ! :P
Dar tu, cel care imi citesti blogul, poti gasi o gramada de alte motive pentru care sa iti schimbi modul in care mananci. Gandeste-te la conditiile in care sunt crescute acele animale pe care le gasim de cumparat in magazine, gandeste-te ca, de cele mai multe ori, sunt stresata si acest lucru afecteaza (inevitabil) si carnea pe care ai consumat-o.
Romanul traieste cu impresia ca daca are muulta carne in frigider, se simta satul si ca traieste bine. Marea majoritate acestora traiesc pentru a manca si nu mananca pentru a trai. Trebuie ca noi, generatia tanara, sa schimbam ceva, sa ne schimbam modul de viata nesanatos si "slaninos" cu care am fost obisnuiti. Daca nu ma credeti pe mine, luati exemplul tarilor dezvoltate care pun accent pe mancarea sanatoasa, naturala, BIO!
Nu vreau sa critic pe nimeni, ci pur si simplu sa ridic semne de intrebare, daca posibil. Nu spun sa renuntati la carne, ci pur si simplu sa aveti grija de la cine provine acea carne, in ce conditii a crescut animalutul, si cel mai important, gasiti modalitati interesante de a o gati.
Gateste sanatos si te vei simtii, tu, mai bine !

You Might Also Like

0 comments